Tuesday, September 2, 2008

dapatkan buku terbaru dipasaran

assalamualaikum wbt.

Saudara-saudara sekelian, jika saudara berminat untuk mendapatkan sebuah buku akademik yang ditulis oleh Saudara mohd nadzri bin Abdul Rahman mengenai "penghinaan mahkamah: mengikut undang-undang sivil dan Islam", anda pasti belum menemuinya di toko-toko buku khususnya yang berbahasa Malaysia, kerana buku ini belum diedarkan secara terbuka. harganya cuma RM25.00 senaskhah. Ianya lebih murah berbanding harga pasaran. Penulisnya adalah seorang yang berpengalaman di dalam bidang undang-undang syariah dan sivil, beliau juga merupakan bekas peguam syarie, hakim mahkamah rendah syariah, penasihat undang-undang syariah dan kini beliau merupakan hakim mahkamah tinggi syariah. Pengalamannya dicurahkan dalam menghasilkan buku ini.

Buku ini amat bernilai bagi peguam-peguam syarie dan pelajar perundangan serta bagi menambahkan pengetahuan anda. Anda tidak perlu berfikir panjang untuk mendapatkannya. hubungi saja penulisnya di talian 0163119010 untuk keterangan lanjut atau terus ke email; nadzri@agc.gov.my.
sekian wassalam.

No comments:

MADRID II

  Kota Madrid seawal abad ke 9 pernah diperintah oleh gabenur Umayyah Andalusia dan kota ini dikenali sebagai 'majrit' dari kata asa...