Sunday, August 23, 2009

Menghitung Hari....

Salam,
Hari-hari yang dilalui semakin banyak ditinggalkan. Tidak terasa waktu yang ditempuhi itu semakin singkat dan mata-mata jernih anak-anak kecil yang menanti di rumah semakin kerap terbayang. Petanda tempoh untuk terus berjejak di bumi asing ini semakin pendek. Pun begitu, 90 hari adalah satu jangka waktu yang singkat berbanding pengalaman yang diperolehi. Semoga apa yang dilalui dirantau ini boleh dijadikan pengalaman dan sempadan untuk mengharung hari-hari yang terus mendatang.

Ingatan berputar kembali bagaimana hari pertama kami tiba di bumi Inggeris ini. layanan istimewa diberi kepada kami. 90 hari disini terasa bagai hanya beberapa minggu. terlalu banyak pengalaman dicurahkan oleh MEREKA kepada kami. Kesempatan di ruang yang terluang ini untuk mengucapkan terima kasih kepada mereka yang tidak terhingga. Sesungguhnya kebaikan yang diperolehi dari ilmu dan pengetahuan yang dicurahkan kepada kami tidak terbalas dan tak mampu kami ganti.


our principle

imam shahid raza

The Brilliant, Mushtak parker


Centre Of Muslim Jewish Director, Univ. of Cambridge


Bro from al Manaar Islamic Centre, Cardif, Wales


Of Course, our project manager, Bro Shahwiqar Shahin...





Hanya Allah yang membalas jasa baik kalian.....



No comments:

MADRID II

  Kota Madrid seawal abad ke 9 pernah diperintah oleh gabenur Umayyah Andalusia dan kota ini dikenali sebagai 'majrit' dari kata asa...