Wednesday, September 15, 2010

HIMPUNAN ALUMNI MAAHAD MUHAMMADI (L) 4 SYAWAL 2010

Alhamdulillah, 4hb Syawal 1431H  bersamaan hari Isnin 13hb September 2010 lalu berlangsungnya majlis perjumpaan Alumni Maahad Muhammadi di SMMM(L) jalan Pengkalan Chepa, Kota Bharu Kelantan.  Seramai lebih kurang 600 orang telah hadir ke Majlis tersebut. Turut hadir ialah Prof Madya Ida Madiha Abdul Ghani Azmi selaku Penasihat Alumni MM(P) sebagai tetamu kehormat, guru-guru, sahabat handai dan sebagainya. Kagum dengan sambutan luar biasa bekas-bekas pelajar, pihak urusetia memaklumkan satu perjumpaan besar-besaran akan diadakan pada tahun hadapan, insyaallah.

Sekalung tahniah kepada Ahli Jawatankuasa bertindak yang mengusahakan majlis ini iaitu Dato' Hj Nik Abdul kadir (mantan Mudir) sebagai penasihat, dan Ust Muhammad yunan (pengerusi), Ust Azhar, Ust Zaki, Ahmad Fazlan, Ust Efendy, Ust Zulkifli dan sebagainya. Usaha kalian amat dihargai.

Bagaimanapun, kehadiran pada hari itu yang agak lewat dan terlupa membawa kamera, menjadikan peristiwa bersejarah bertemu rakan-rakan agak mengecewakan kerana tidak ada gambar kenangan yang dapat dirakam. Apa pun pada rakan2 lain, semoga pada tahun-tahun yang akan datang, sudi-sudilah mengahdirkan diri dan beramah mesra.
jaiz


Tok Wan
 Dwan, Nik Mat Lobil dan Jaiz

No comments:

MADRID II

  Kota Madrid seawal abad ke 9 pernah diperintah oleh gabenur Umayyah Andalusia dan kota ini dikenali sebagai 'majrit' dari kata asa...