Saturday, September 4, 2010

Perjumpaan alumni Maahad Muhammadi Lelaki Kota Bharu 2010


Pada 27hb Ogos 2010 yang lalu, saya ada menerima sms dari seorang hamba Allah. Malangnya dia tak memperkenalkan dirinya. Pun begitu saya percaya dia mengenali diri ini. Apa pun terima kasih kerana sms itu mengandungi hebahan bahawa khabarnya pada 4hb Syawal 1431H bersamaan 13hb September 2010 bertempat di padang sekolah Men Maahad Muhammadi (L) Jalan Pengkalan Chepa, Kota Bharu Kelantan berlangsungnya perjumpaan alumni bekas pelajar Maahad Muhammadi (L) dari tahun 1960an-2000an. Majlis gilang gemilang itu akan turut dihadiri oleh YAB Dato Tuan Guru Haji Nik Abdul Aziz sebagai tetamu kehormat disamping Dato' Tuan Guru Haji Nik Dir, mantan Pengetua (mudir) sekolah Maahad Muhammadi (L) dan semua guru-guru serta bekasa guru-guru yang pernah mengajar disekolah ini juga khabarnya turut dijemput.

Majlis dijangka berlangsung dari jam 9.00 pagi dan semua bekas-bekas pelajar adalah dijemput menghadirkan diri. Insyaalah. 

Terima kasih kerana menyampaikan khabar berita ini dan pada sesiapa yang terbaca memo ini, ramai-ramailah kita ke sana untuk bertemu dan beramah mesra dengan rakan-rakan taulan, guru-guru mursyid kita yang pastinya dah lama tidak kita ketemui. Apa khabar mereka sekarang ini. Insyaalah kita ketahui nanti pada 4hb Syawal 1431H nanti.
Maahad Muhammadi (L)




Di padang sekolah inilah nanti bakal berlangsungnya majlis yang gilang gemilang yang akan mempertemukan semua bekas pelajar, guru-guru dan bekas guru Maahad Muhammadi Lelaki 1960an-2000an nanti.

No comments:

MADRID II

  Kota Madrid seawal abad ke 9 pernah diperintah oleh gabenur Umayyah Andalusia dan kota ini dikenali sebagai 'majrit' dari kata asa...