Monday, June 26, 2023

Bienvenido a España

DARI NILAI KE MADRID

Ahad 11 Jun 2023, jam 3pm peserta Geran Penyelidikan MSNM berkumpul di Terminal Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA). Kami dijadualkan berangkat ke Madrid jam 7.00pm untuk misi seterusnya. 

Antara peserta delegasi tahun ini terdiri daripada  YAA Datuk Mohd Nadzri (Datuk Roi) selaku ketua delegasi, YA Tuan Abdul Razak Mat nayan, HMTS Melaka, Tn Saifuddin Othman, PPK, Puan Jameah (HMRS Melaka Tengah dan Tn Amiruddin HMRS Alor Gajah. Pada tahun ini jumlah peserta dikecilkan bagi mematuhi kehendak Pekeliling yang berkuatkuasa dan dasar baharu penjimatan Kerajaan Negeri.





Jam 6.40 pm kami semua sudah berada dalam perut Ittihad Airlines dan bersedia untuk berlepas . Kami dijadualkan tiba di Abu Dhabi  lebih kurang jam 2am  dan transit di sana  beberapa jam sebelum berlepas ke Madrid Sepanyol lebih kurang jam 4 pagi dan dijangka tiba di Madrid lebih kurang jam 9 am waktu Sepanyol. 



Selamat tiba di Lapangan Terbang Madrid
Mr Nabel Pedro De Pedro sebagai tourist guide kami


singgah membasahi tekak di San Luis Restaurant


   

No comments:

MADRID II

  Kota Madrid seawal abad ke 9 pernah diperintah oleh gabenur Umayyah Andalusia dan kota ini dikenali sebagai 'majrit' dari kata asa...