Thursday, April 30, 2009

selamat tinggal E46



lagi 10 hari sebelum aku berangkat ke luar negeri. Sebahagian hutang-hutang dah advanced sikit-sikit. Banyak lagi yang belum settle. Tengahari tadi Rm 4000 habis untuk E46 aku. Tak bayar kan, nanti balik kena blacklist parah pulak. Sayang juga nak tinggalkan E 46 ni, ye lah, tak ada orang yang menguruskan. Selama ni sebulan sekali aku servis dia, tuning, belek itu belek ini, ye lah, dengan kata lain setiap hari minggu, selepas menguruskan semua pets aku kat sangkar, siram bunga-bunga dilaman, last sekali mesti aku meniarap kat bawah keta metallic aku tu. Sepanjang 4 bulan ni alamatnya aku hanya tengok gambar-gambar sajalah...

Sebenarnya dah hampir dua tahun aku aku pakai E 46 ni. Boleh tahan juga dia punya handling. terfikir juga aku untuk ajak member-member beemers joint sekali blog ni utk discuss pasal keta ni. Tapi fikirkan ini blog peribadi, lebih kepada diary peribadi aku, maka aku pendamkan saja niat itu. bagaimanapun kali ni aku selitkan juga gambar-gambar keta tu buat tatapan sepanjang aku kat luar negara nanti.

No comments:

MADRID II

  Kota Madrid seawal abad ke 9 pernah diperintah oleh gabenur Umayyah Andalusia dan kota ini dikenali sebagai 'majrit' dari kata asa...